Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

Nervös!

Av Susanna Öström - 6 januari 2009 22:19



Jajemen, nervös det är jag vill jag lova.

Varför undrar nog många?

Det ska jag tala om, imorgon ska vi på första inskolningen på dagis med Albin. Min pojke är stor nu!!! Shit vad fort tiden har gått, för 1 år sedan satt man med en 3 veckors liten bebis på knappt 5 kg. Ojoj!


Va? har han verkligen varit så liten?

Till något annat, den 1 Januari, lärde sig Albin gå :-)
Så nu knallar han mest hela tiden. Om han får bråttom till något så kryper han, men annars går han väldigt mycket.

En annan sak skedde också den 1 januari, min lillvovve började löpa.
Eller liten och Liten hon blir faktiskt 1 år nästa vecka. 

Hon har varit så duktig min lilla tjej, hon har varit lös på varje promenad i en veckas tid uppe i vormträsk, och hon har verkligen lyssnat JÄTTE bra på mig! *stolt*



Nu har jag även fått "tummen ur..." och anmält mig och Qira till en "Slyngelkurs" = Unghundskurs. Det är samma som valpkurs fast för unghundar, så om allt går enligt planderna så ska vi börja den 17 februari :-)


Nej nu ska jag packa dagis väskan och sen ska jag sova.


Jag ska verkligen försöka komma igång med bloggandet igen nu när vi kommit hem...



Tack och godnatt!

 
 
Sanna

Sanna

6 januari 2009 22:26

Lycka till imorgon med din "stora" son :) Det kommer säkert att gå bra. MVH//Sanna

http://sancha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

jessie

6 januari 2009 22:48

Kommer ännu idag ihåg Jennifers första dag barnen älskar det de är vi föräldrar som e riktiga hariga=) Allt komma gå kanon kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna Öström - 24 februari 2009 22:13

    Idag firar jag och Kristian 3 år tillsammans :-) vi firar även 1 årig förlovning!Shit tiden går så fort så man hinner inte med.   Fast om man tänker efter så är det nog inte alltför vanligt att man när man varit tillsammans i knappt! 2 år har ba...

Av Susanna Öström - 17 februari 2009 14:32

Vad ska jag skylle på denna gång?!?   Kanske ska vara ärlig och säga att jag bara inte haft ork att skriva.  Här hemma råder i alla fall total kaos. I 1 vecka och 1 dag har vi nu varit utan badrum, jippie *not*  Det upptäcktes nämligen en avloppsläck...

Av Susanna Öström - 3 februari 2009 20:08

    Jobbsökande, jobb, dagis, tänder och rulla runt!   Haha, vilken rubrik :-P    Jobbsökandet gick åt HELVETE. Känns fruktansvärt tråkigt. Först blev jag kallad på intervju angående en tjänst som ställföreträdande butikschef. Då lär de ju tyckt at...

Av Susanna Öström - 27 januari 2009 16:02

    Då var det dags då :-( Jag trodde ju att jag hade klarat mig, men nej då ca 1 vecka efter att första personen här hemma insjuknat så var det min tur. Blev små dålig i magen igår kväll, men trodde att det var lite för mycket fika bara när vi hade ...

Av Susanna Öström - 25 januari 2009 21:26

 Vad tror ni? Nu under vecka så ska jag få reda på om jag fått nytt jobb eller inte, jag håller typ på att dööö av nyfikenhet, spänning men även förhoppning. Egentligen vill jag verkligen inte hoppas, då kommer jag bli så fruktansvärt ledsen om jag i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards