Direktlänk till inlägg 23 januari 2009

Magsjuka och anställningsintervju!

Av Susanna Öström - 23 januari 2009 18:00


Jajemen, två heelt olika saker, men allt på en gång. 


Som jag skrivit tidigare så fick ju Albin magsjuka natten till Onsdag. Han har nu varit bra sedan onsdag morgon, och idag har han ätit istort sett som vanligt. 

I går eftermiddag kom Kristian hem från jobbet och började spy direkt :-( Sen spydde han HELA kvällen och lite under natten, han fick inte ens behålla vatten stackaren.

Tror ni att jag var nå rädd att jag skulle åka på det under natten?? Anledningen till att jag var så rädd var för att jag nämligen hade en anställningsintervju idag kl. 10,30.
Men sån tur var så blev jag inte sjuk, så jag kunde gå på den.
Det kändes som att det gick jätte bra. Det kändes som att vi fick kontakt och förstod varandra alla tre :-)Under veckan får jag veta om jag får jobbet eller inte :-) *spännande*


Jag har fortfarande inte blivit sjuk *peppar peppar*
Känner mig dock lite sliten och lite illa mående, men det kommer i attacker och inte alls så farligt, det värsta är huvudvärken, men det är nog trötthet tror jag.

Jag ber till de högremakterna att jag slipper denna sjukdom, jag vill verkligen INTE. Hatar magsjuka, jag har hellre influensa i 2 veckor än magsjuka i 1 dygn.


Men garanterat så har nog jag fått det imorgon för jag jobbar både imorgon och på söndag. Men men får jag det så får jag det, då är det så. Det är ju inte så mycket man kan göra åt det.


Kristian har i alla fall inte kräkts sen kl.4 imorse men han mår fortfarande illa och har feber och ont i huvudet.
Men jag tror att huvudvärken har att göra med att han förlorat mycket näring och inte ätit något alls sen igår vid lunch. Vi får se om han vågar testa att äta något ikväll, det är ju iaf 14 timmar sedan han kräktes.


Idag har Albin knappt krypit något alls. Han går nästan konstant. När han ramlar så kryper han fram till närmaste grej att resa sig emot sen går han iväg igen :-) *stolt* 


Han var så söt med mig för en stund sedan, han drog upp min tröja och klappade mig på magen, och så frågade jag om mamma kunde få en puss, då pussade han mig på magen :-) *gull unge*

Får se om jag orkar lägga in lite bilder senare. 


Nu ska jag ta hand om min grinunge, tror det är tänder på G för han är VÄLDIGT grinig och har varit hela dagen. 


Ha en trevlig fredag kväll :-)


Kram kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna Öström - 24 februari 2009 22:13

    Idag firar jag och Kristian 3 år tillsammans :-) vi firar även 1 årig förlovning!Shit tiden går så fort så man hinner inte med.   Fast om man tänker efter så är det nog inte alltför vanligt att man när man varit tillsammans i knappt! 2 år har ba...

Av Susanna Öström - 17 februari 2009 14:32

Vad ska jag skylle på denna gång?!?   Kanske ska vara ärlig och säga att jag bara inte haft ork att skriva.  Här hemma råder i alla fall total kaos. I 1 vecka och 1 dag har vi nu varit utan badrum, jippie *not*  Det upptäcktes nämligen en avloppsläck...

Av Susanna Öström - 3 februari 2009 20:08

    Jobbsökande, jobb, dagis, tänder och rulla runt!   Haha, vilken rubrik :-P    Jobbsökandet gick åt HELVETE. Känns fruktansvärt tråkigt. Först blev jag kallad på intervju angående en tjänst som ställföreträdande butikschef. Då lär de ju tyckt at...

Av Susanna Öström - 27 januari 2009 16:02

    Då var det dags då :-( Jag trodde ju att jag hade klarat mig, men nej då ca 1 vecka efter att första personen här hemma insjuknat så var det min tur. Blev små dålig i magen igår kväll, men trodde att det var lite för mycket fika bara när vi hade ...

Av Susanna Öström - 25 januari 2009 21:26

 Vad tror ni? Nu under vecka så ska jag få reda på om jag fått nytt jobb eller inte, jag håller typ på att dööö av nyfikenhet, spänning men även förhoppning. Egentligen vill jag verkligen inte hoppas, då kommer jag bli så fruktansvärt ledsen om jag i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards