Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Jag som trodde att jag skulle klara mig!

Av Susanna Öström - 27 januari 2009 16:02



Då var det dags då :-( Jag trodde ju att jag hade klarat mig, men nej då ca 1 vecka efter att första personen här hemma insjuknat så var det min tur. Blev små dålig i magen igår kväll, men trodde att det var lite för mycket fika bara när vi hade besök.
Men när jag vaknade i morse mådde jag fruktansvärt illa och fick springa på toa nästan direkt efter att Kristian åkt till jobbet. Jag har dock inte kräkts, men är dålig i magen i stället. Men det är ju lika mycket magsjuka det.


Det är ju typiskt eftersom jag ska jobba Ons, Tors, Fre, Lör och söndag. Men hoppas på att jag kan jobba Fredag till Söndag i alla fall.
Är sjukanmäld Onsdag och Torsdag.

Jaja, så mycket mer orkar jag inte skriva nu, jag ska lägga mig och vila, vilket jag gjort typ hela dagen. Men det är väl det man ska göra när man är sjuk va? Låta karln ta hand om barn, hund, katt och hushåll :-)
Känns sjukt att han är hemma fast både han och Albin är friska. Men Ons-Fredag går Albin på dagis iaf. Och iom att han redan varit sjuk så var han välkommen på dagis :-) *skönt* Han behöver stimuleras lite, få leka med andra Kids.



Ha en trevlig dag.


Kram kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanna Öström - 24 februari 2009 22:13

    Idag firar jag och Kristian 3 år tillsammans :-) vi firar även 1 årig förlovning!Shit tiden går så fort så man hinner inte med.   Fast om man tänker efter så är det nog inte alltför vanligt att man när man varit tillsammans i knappt! 2 år har ba...

Av Susanna Öström - 17 februari 2009 14:32

Vad ska jag skylle på denna gång?!?   Kanske ska vara ärlig och säga att jag bara inte haft ork att skriva.  Här hemma råder i alla fall total kaos. I 1 vecka och 1 dag har vi nu varit utan badrum, jippie *not*  Det upptäcktes nämligen en avloppsläck...

Av Susanna Öström - 3 februari 2009 20:08

    Jobbsökande, jobb, dagis, tänder och rulla runt!   Haha, vilken rubrik :-P    Jobbsökandet gick åt HELVETE. Känns fruktansvärt tråkigt. Först blev jag kallad på intervju angående en tjänst som ställföreträdande butikschef. Då lär de ju tyckt at...

Av Susanna Öström - 25 januari 2009 21:26

 Vad tror ni? Nu under vecka så ska jag få reda på om jag fått nytt jobb eller inte, jag håller typ på att dööö av nyfikenhet, spänning men även förhoppning. Egentligen vill jag verkligen inte hoppas, då kommer jag bli så fruktansvärt ledsen om jag i...

Av Susanna Öström - 23 januari 2009 18:00

  Jajemen, två heelt olika saker, men allt på en gång.    Som jag skrivit tidigare så fick ju Albin magsjuka natten till Onsdag. Han har nu varit bra sedan onsdag morgon, och idag har han ätit istort sett som vanligt.  I går eftermiddag kom Kristian ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards